Refundiranja

Kada vaš povratak bude primljen i pregledan, poslaćemo vam e-mail da vas obavestimo da smo primili vaš vraćeni predmet. Takođe ćemo vas obavestiti o odobrenju ili odbijanju vašeg povraćaja sredstava.


Ako budete odobreni, onda će vaš povraćaj sredstava biti obrađen, a kredit će automatski biti poslat na vašu kreditnu karticu ili originalni način plaćanja, u roku od određenog broja dana.


Kasne ili nedostaju povraćaji?


Ako još uvek niste dobili povraćaj sredstava, prvo ponovo proverite svoj bankovni račun.


Zatim se obratite kompaniji za izdavanje kreditne kartice, može proći neko vreme pre nego što vaš povraćaj novca bude zvanično objavljen.


Zatim kontaktirajte svoju banku. Često postoji određeno vreme obrade pre nego što se povraćaj objavi.


Ako ste sve ovo uradili, a još uvek niste dobili povraćaj sredstava, kontaktirajte nas na prodajasadnicashop@gmail.com.


Predmeti na rasprodaji


Mogu se refundirati samo artikli po redovnoj ceni. Artikli na rasprodaji se ne mogu vratiti.

Zamene

Vršimo zamenu iskuljučivo samo za oštećene i polomljene predmete. Ako želite da zamenite za neki drugi proizvod, pošaljite nam mejl na prodajasadnicashop@gmail.com.

Pokloni

Ako je stavka označena kao poklon kada je kupljena i isporučena direktno vama, dobićete poklon kredit u vrednosti povraćaja. Po prijemu vraćenog artikla, poklon bon će vam biti poslat poštom.


Ako artikal nije bio označen kao poklon prilikom kupovine ili je darilac poklona poslao porudžbinu sebi da biste je kasnije poklonili, poslaćemo povraćaj novca davaocu poklona i on će saznati za vaš povratak.

Povraćaj Pošiljke

Da biste vratili proizvod, trebalo bi da ga pošaljete poštom na našu adresu.


Bićete odgovorni za plaćanje sopstvenih troškova slanja za vraćanje vašeg artikla. Troškovi slanja se ne vraćaju. Ako dobijete povraćaj novca, trošak povratne isporuke će biti odbijen od vašeg povraćaja.


U zavisnosti od toga gde živite, vreme koje je potrebno da razmenjeni proizvod stigne do vas može varirati.


Ako vraćate skuplje artikle, razmislite o korišćenju usluge slanja koja se može pratiti ili o kupovini osiguranja isporuke. Ne garantujemo da ćemo primiti vaš vraćeni predmet.

Potrebna Vam je pomoć?

Kontaktirajte nas na prodajasadnicashop@gmail.comza više informacija.